Palvelumme

ACJ - Accessible Customer Journey

Maailman väestöstä 15% on jollain tavalla vammaisia - onko sinulla varaa jättää heidät palvelematta – aivan kirjaimellisesti oven ulkopuolelle?

Esteettömän palvelupolun hyödyt;

• Asiakaskunta laajenee

• Kassavirta kasvaa

• Asiakaskokemus paranee

• Asiakasuskollisuus nousee uudelle tasolle

Esteetön palvelupolku – valmennuskokonaisuutemme koostuu kolmesta moduulista;

1. Palvelupolun nykytila

• Asiakasyrityksen palvelupolun eri vaiheiden tunnistaminen

• Palvelupolun nykytilanteen läpikäynti ja analyysi

2. Henkilökunnan koulutus

• Henkilökunnan roolit ja tehtävät esteettömän asiakaspolun toteuttamisessa

• Toimintamallit ja -kulttuuri; asiakaskohtaaminen asiakaskokemuksen ytimessä

3. Esteettömyysviestinnän sparraus

• Esteettömyysviestinnän infopaketin rakentaminen käytettäväksi asiakkaan viestintäkanavissa

• Viestimme edelläkävijäyrityksistä myös omissa verkostoissamme

Tässä markkinassa on vielä edelläkävijän paikkoja tarjolla – haluatko sinä olla yksi heistä vai hiihtää muiden perässä samaa vanhaa latua?

Reeta ja Marko iloisina
Marko ja Reeta pöydän ääressä

DEB - Diverse Employer Brand

Jatkuvassa ja alati kiihtyvässä kilpailussa parhaista osaajista pärjäävät parhaiten ne organisaatiot, jotka hyödyntävät monimuotoisuutta työnantajakuvansa rakentamisessa

  • Monimuotoinen työyhteisö on tutkitusti kilpailuetu: Erilaisista taustoista tulevat henkilöt tuovat mukanaan uudenlaisia ideoita ja ajatuksia työyhteisöön – innovaatiokyky paranee

  • Asiakaskunta monimuotoistuu – organisaation ymmärrys heidän tarpeistaan ja kyky vastata niihin paranee

  • Monimuotoiset organisaatiot ovat veto- ja pitovoimaisempia työnantajia

    DEB on valmennuskokonaisuus HR/EB-päättäjille:

Valmennuskokonaisuuden avulla opit:

  • Tunnistamaan monimuotoisuuden merkityksen osana työnantajakuvaa ja hyödyntämään sitä vaikuttavan EB:n rakentamisessa

  • Tuottamaan monimuotoista työnantajakuvaa tukevaa viestintää

  • Rakentamaan vastaanottavaa ja inklusiivista kulttuuria organisaatiossa ja työyhteisössä

DEB koostuu kolmesta moduulista:

1. Monimuotoisuudesta kilpailuetua

Monimuotoisuuden mahdollisuuksien ja merkityksien tunnistaminen osana työnantajamielikuvaa ja liiketoiminnan menestystä.

2. Ihmisyyttä syleilevä työyhteisö

Kuinka rakentaa työyhteisö, jossa erilaisuutta ei ainoastaan suvaita, vaan siihen kannustetaan? Tällaisessa työyhteisössä lähtökohtana on se, että jokaisen yksilön ominaisuudet tuovat siihen oman rikkautensa. Näin muodostuu ihmisyyttä syleilevä työyhteisö, jossa jokainen saa olla turvallisesti oma itsensä. Oikein toteutettuna kaikki tämä tuottaa myös liiketoimintahyötyä.

3. Monimuotoisuusviestinnän sparraus

Monimuotoisuutta ja vastaanottavuutta korostavan ulkoisen viestinnän sparraus erityisesti EB:n näkökulmasta; Do's and Dont's.

TäsmäRekry

Palvelu sisältää asiakkaan tarvekartoituksen sekä sopivien kandidaattien etsinnän ja esittelyn asiakkaalle.

Lisäksi toimeksiannon hintaan sisältyy sovittu määrä etätapaamista tai puhelinkonsultaatiota / kk työnantajan ja -tekijän kanssa, koeajan loppuun saakka.

Autamme myös mahdollisten palkkatukihakemusten tekemisessä.

Hinta: palkattavan työntekijän kahden kuukauden palkkaa vastaava summa.

Reeta pöydän äärellä

Keynote-puheenvuorot

Asiantuntevat ja inspiroivat puheenvuoromme eivät jätä yleisöä kylmäksi, vaan antavat ajattelemisen aihetta ja uusia ideoita muun muassa monimotoisesta työelämästä ja kaikille sopivista palveluista.

Puheenvuoroja on tarjolla esimerkiksi seuraavista aiheista:

  • Monimuotoisuuden hyödyt liiketoiminnassa

  • Inklusiivisen toimintakulttuurin ja työyhteisön rakentaminen

  • Monimuotoinen rekrytointi

Reeta istuu pyörätuolissa ihanat saappaat jalassa